Vi tycker det är enormt viktigt att man kan komma i kontakt med sin TV-leverantör precis när som helst i fall något inte fungerar, det skulle vara driftstörningar eller om man har frågor. Därför granskar och testar vi alltid företagens kundtjänster när vi recenserar dem.
När det kommer till Ownit har man flera metoder att använda sig av för att kontakta supporten. För det första kan du besöka deras hemsida och chatta direkt med support genom att klicka på den lilla rutan längst ner till höger. Denna metod är bäst för enklare frågor som du inte hittar svar på i deras Frågor och svar. Det är också det enda sättet för de som inte är kunder att kontakta Ownit.
Är du antingen TV-, telefoni- eller bredbandskund hos Ownit får du även ett eget konto kallat “Mina sidor”. Här kan du logga in för att få översikt på din prenumeration samt snabbare och mer detaljerad support.
Med andra ord tycker vi att Ownits kundtjänst är mer än tillräckligt och de gånger vi har varit i kontakt med dem har vi fått den hjälp vi behöver på ett effektivt och professionellt vis.